piątek, 12 maja 2017

wrześniowa wróżka

witajcie:)
za oknem około 3 tyg pogoda była raczej jesienna więc moja wróżka wrześniowa jakby się wpasowała jest cudna:)






 wkrótce  kolejna odsłona tak mało ich juz zostało...troszkę tęsknię za nimi wszystkie już wisza we                                                  własciwym miejscu ale  tym innym razem :)
Zapisałąm sie na Candy w Mniej Słów doczytałam dopiero że mam ogłosić na blogu gapa ze mnie :)
                                                   Zapraszam wszystkich po cudeńka  TU



20 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać wszystkich razem:))ależ to będzie cudny widok:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka kruszynka! Wszystkie razem na pewno wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna wróżka. I jakie piękne zdjęcia jej zrobiłaś. Te kwiaty! Rewelacja!
    Dzięki za wspomnienie o moim candy. Wystarczyłby tylko banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna śliczna do kolekcji :)
    Buziaki serdeczne, Reniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza wróżka!
    Wspaniałą, jesienną sesję zdjęciową wyczarowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, prześliczna wróżka, i w jakiej malowniczej scenerii :D i ten bukiet... 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, wrześniowy, a nawet październikowy entourage! Też za nimi tęsknię, a wyszywałam je w zeszłym roku - zmobilizowałaś mnie do podjęcia decyzji w sprawie oprawy.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, pięknie się prezentuje kolejna wróżka w bardzo romantycznym otoczeniu. Liściaste róże też piękne. Zawsze jesienią robię też takie. U nas po bardzo pogodnym i słonecznym czwartku od rana jest mokro, smutno i deszczowo. Za to w moim przedpokoju, odnowionym w tym tygodniu jest słonecznie. I przygotowane miejsce na moje hafty i hafciki. Stopniowo będzie się zapełniać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrześniowa wróżka prezentuje się uroczo. Fajna oprawa. Świetne zdjęcia zrobiłaś temu haftowi - w takiej romantycznej scenerii. Te liściaste róże są bardzo dekoracyjne.
    Pozdraiwam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, piękna wróżka! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna wśród tych pięknych róż! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna wśród tych pięknych róż! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. szczególnie ciekawe ujęcia dziś zaprezentowałaś:) wróżka prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróżka równie cudna jak pozostałe! Wspaniała jesienna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są te hafciki wróżek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesienny klimat wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycają mnie Twoje zdjęcia, wróżka na nich prezentuje wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna wrześniowa wróżka :) Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poczytałam, obejrzałam , miło czas spędziłam. Bardzo ładne prace, bardzo ciekawe pomysły! Gratuluję! Czuję wielką swobodę w tworzeniu i wielkie serce wkładane w prace. Pięknie tu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)